Toimitus- ja tukipalvelut

Ohjelmistotoimitukset

Ohjelmisto-toimitukset

Kun yrityksesi on päättänyt hankkia MiniFutur- tai ProFutur-ohjelmiston, on meidän vuoromme täyttää asiakaslupauksemme, joka starttaa uusilla järjestelmätoimituksilla ja vanhojen versioiden siirtämisellä pilvipalveluun/pilviympäristöön/pilveen.

Tämän jälkeen toimitustiimimme ottaa työn haltuun sovittujen toiveiden ja tilauksen mukaisesti. Toimitustiimi on vastuussa toimitukseen liittyvissä yksityiskohdissa aina siihen asti, kunnes kaikki sovitut asiat on tehty ja varmistettu.

Me myös opastamme ja varmistamme käytännössä, että yrityksenne henkilökunta osaa käyttää ohjelmistoa neuvontatiimimme eli Service Deskin avulla.

Toimituspalvelut

Uudet ohjelmistotoimitukset

Toimitamme uudet ohjelmistotoimitukset nopeasti ja joustavasti.

Ohjelmiston siirto pilvipalveluun

Huolehdimme siitä, että saat siirrettyä joustavasti ja luotettavasti ohjelmistodatan turvalliseen pilviympäristöömme.

Projektitoimitukset

Kartoitamme ammattitaitoisesti asiantuntijoidemme kanssa yrityksenne kaikki tarpeet ja toiveet ennen toiminnanohjausjärjestelmän toimitusta.

Kartoitamme ammattitaitoisesti asiantuntijoidemme kanssa yrityksenne kaikki tarpeet ja toiveet ennen toiminnanohjaus-järjestelmän toimitusta.

Tukipalvelut

Työpyynnöt

Service Deskimme hoitaa 10 päivän toimitusajalla kaikki uudet asennusta vaativat tuotteet ja palvelut.

Puhelinpalvelu

Maksullinen puhelinpalvelu hoitaa akuutit tekniset haasteet yrityksellenne joustavasti.

Sähköpostipalvelut ja itsepalveluportaali 24h

Sähköpostipyyntöihin vastataan veloituksetta mahdollisimman pian niiden saapumisesta. Teitä palvelee 24h käytössä oleva itsepalveluportaali.

Ohjelmistotukemme palvelee arkisin klo 07:00-16:30
0600 9 4044 (1,95 + alv/min)
helpdesk.futursoft@vitecsoftware.com

Ota yhteyttä. Miten voimme auttaa?

    Haluan, että minuun otetaan yhteyttä
    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.