Toimitus- ja tukipalvelut
Ohjelmistotoimitukset
Kun yrityksesi on päättänyt hankkia AutoFutur tai KoneFutur-ohjelmiston, on meidän vuoromme täyttää asiakaslupauksemme, joka starttaa uusilla järjestelmätoimituksilla ja vanhojen versioiden siirtämisellä pilvipalveluun/pilviympäristöön/pilveen.
Tämän jälkeen toimitustiimimme ottaa työn haltuun sovittujen toiveiden ja tilauksen mukaisesti. Toimitustiimi on vastuussa toimitukseen liittyvissä yksityiskohdissa aina siihen asti, kunnes kaikki sovitut asiat on tehty ja varmistettu.
Me myös opastamme ja varmistamme käytännössä, että yrityksenne henkilökunta osaa käyttää ohjelmistoa neuvontatiimimme eli Service Deskin avulla.
Toimituspalvelut
Ohjelmiston siirto pilvipalveluun
Huolehdimme siitä, että saat siirrettyä joustavasti ja luotettavasti ohjelmistodatan turvalliseen pilviympäristöömme.
Uudet ohjelmistotoimitukset
Toimitamme uudet ohjelmistotoimitukset nopeasti ja joustavasti.
Projektitoimitukset
Kartoitamme ammattitaitoisesti asiantuntijoidemme kanssa yrityksenne kaikki tarpeet ja toiveet ennen toiminnanohjausjärjestelmän toimitusta.
Tukipalvelut
Työpyynnöt
Service Deskimme hoitaa 10 päivän toimitusajalla kaikki uudet asennusta vaativat tuotteet ja palvelut.
Puhelinpalvelu
Maksullinen puhelinpalvelu hoitaa akuutit tekniset haasteet yrityksellenne joustavasti.
Itsepalveluportaali 24h
Sähköpostipyyntöihin vastataan veloituksetta mahdollisimman pian niiden saapumisesta. Teitä palvelee 24h käytössä oleva itsepalveluportaali.