Toimitus- ja tukipalvelut

Ohjelmistotoimitukset

Kun yrityksesi on päättänyt hankkia AutoFutur tai KoneFutur-ohjelmiston, on meidän vuoromme täyttää asiakaslupauksemme, joka starttaa uusilla järjestelmätoimituksilla ja vanhojen versioiden siirtämisellä pilvipalveluun/pilviympäristöön/pilveen.

Tämän jälkeen toimitustiimimme ottaa työn haltuun sovittujen toiveiden ja tilauksen mukaisesti. Toimitustiimi on vastuussa toimitukseen liittyvissä yksityiskohdissa aina siihen asti, kunnes kaikki sovitut asiat on tehty ja varmistettu.

Me myös opastamme ja varmistamme käytännössä, että yrityksenne henkilökunta osaa käyttää ohjelmistoa neuvontatiimimme eli Service Deskin avulla.

Toimituspalvelut

Ohjelmiston siirto pilvipalveluun

Huolehdimme siitä, että saat siirrettyä joustavasti ja luotettavasti ohjelmistodatan turvalliseen pilviympäristöömme.

Uudet ohjelmistotoimitukset

Toimitamme uudet ohjelmistotoimitukset nopeasti ja joustavasti.

Projektitoimitukset

Kartoitamme ammattitaitoisesti asiantuntijoidemme kanssa yrityksenne kaikki tarpeet ja toiveet ennen toiminnanohjausjärjestelmän toimitusta.

Tukipalvelut

Työpyynnöt

Service Deskimme hoitaa 10 päivän toimitusajalla kaikki uudet asennusta vaativat tuotteet ja palvelut.

Puhelinpalvelu

Maksullinen puhelinpalvelu hoitaa akuutit tekniset haasteet yrityksellenne joustavasti.

Itsepalveluportaali 24h

Sähköpostipyyntöihin vastataan veloituksetta mahdollisimman pian niiden saapumisesta. Teitä palvelee 24h käytössä oleva itsepalveluportaali.

Miten voimme auttaa?

    Haluan, että minuun otetaan yhteyttä

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.